طفشــان

اي كلام

My Photo
Name:
Location: United Arab Emirates

Find me on : http://www.egyptiantalks.org

Monday, January 22, 2007

انا لسه باعشق

انا لسه باعشق
.. حضنها الدافى
.. الشمس
.. لسه بتوافى
.. و ضمة
.. نورها لكتافى
..و هى لسه بتشقشق
.. انا لسه باعشق
انا لسه باغرق
.. فيها لودانى
.. بتهمس
.. لسه عشقانى
.. و هى
.. جوه احضانى
.. حقيقه رافضه تتصدق
.. انا لسه باعشق

انا لسه باسرق
.. لحظه اقضيها
.. اعيشها
.. و لا اموت فيها
.. تقرب
..شوق يناديها
.. واشوفها قبل ما نتفرق
.. انا لسه باعشق

انا لسه بالجأ
..ليها تخبينى
.. بلدى
.. نارها تحيينى
.. بلدى
.. ترابها يكفينى
.. و نيلها السجن و الملجأ
.. انا لسه باعشق ..

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

أول مرة أدخل مدونتك وكويس أنك حاطط عنوانها بالمحاورات قريت أول قصيدة انا لسه باعشق وعجبتني جدا قلت أعلق قبل ما أكمل قراءة باقي التدوينات.القصيدة تمشي على الحبيبة وتمشي على مصر بس انا حسيت أنها لمصر كلامي صح ولا غلط؟؟؟

4:03 PM  
Blogger Tafshan said...

اولاً نورت (150 ورده على سهوى :))

ثانياً .. اه الكلمات دى عن مصر .. عشقى الاول و الاخير ...

4:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

جميل قوي يا طفشان
رائع جدا

3:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

عجبتني فعلا

3:55 PM  
Blogger jasmine said...

جميل ان تجد من يعبر ان احساسك بكلماته
جميل ان تجد من يشاركك ما تشعر
والاجمل انه علي بعد منك ولا يربطه بك
الا حبك لمصر

جميل احساسك يا طفشان ....جميل جدا

4:55 PM  

Post a Comment

<< Home

free web counter
free web counter